Курсова робота на тему: «СИСТЕМИ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ»

План:

1. Вступ

2. Віртуальна реальність:

  • ВР – як результат зближення комп’ютера й людини
  • Різновиди систем ВР
  • ВР і тренажери
  • ВР і розважальні системи
  • ВР і центри прийняття стратегічних рішень
  • Освітні системи ВР
  • Інженерні системи ВР
  • ВР і медицина
  • ВР і науки про Землю
  • ВР й архітектура
  • ВР і презентаційні системи
  • ВР і математика
  • ВР і молекулярна біологія
  • ВР й Інтернет
  • ВР і Голівудські спецефекти

3. Вчені, що присвятили себе ВР

4. Висновок

5. Список використаної літератури

Вступ

Здається, ще недавно експерименти по використанню можливостей інтерактивної машинної графіки нагадували досвіди алхіміків і були доступні лише невеликій групі фахівців, переважно вчених й інженерів, які займалися питаннями автоматизації проектування, аналізу даних і математичного моделювання.

Тепер же дослідження реальних й уявних світів через «магічний кристал» комп’ютера доступно більш широкому колу людей. Словосполучення «віртуальна реальність» стало звичним для нашого слуху. Однак дійсне розуміння масштабів впровадження цієї технології в сучасному суспільстві ще не виникло.

Цікаво відзначити, що про конкретне використання технології віртуальної реальності пишуть і говорять досить рідко, зате про негативний вплив нового «монстра» на людину, що йде з реального світу в світ віртуальний, написані цілі томи й зняті десятки художніх фільмів і телевізійних серіалів.

А тим часом нові технології проникнули в наше життя досить глибоко й уже приносять значний прибуток у найбільш розвинених країнах.

Отже, комп’ютерна графіка стала стандартною формою спілкування з комп’ютером, а тривимірні персонажі «грають» у кіно нарівні з реальними.

Чи може нова технологія породити принципово нові «форми життя» й області людської діяльності? Побродивши по віртуальних містах, населених віртуальними людьми-аматорами, і подивившись на Інтернет-магазини, що ломляться від віртуальних товарів, тепер уже ніхто не зможе відповісти на це питання негативно.

Сучасні системи породжують цілком реалістичні тривимірні об’єкти, а грунтуючись на інтерактивному заданні параметрів, вони ще й встигають відображати будь-які зміни.

У міру розвитку й удосконалення комп’ютерних систем стає усе важче й важче відокремити «синтетичне» і зроблене вручну. Ще не дуже давно вершиною комп’ютерної графіки, за загальним визнанням, був її неперевершений фотореалізм (щоб усе було так, як на фотографії). Однак недавно з’явився й такий модний напрямок комп’ютерної графіки, як «нефотореалістичний рендеринг», де комп’ютер імітує традиційні образотворчі засоби й технології й намагається «замести сліди» своєї присутності.

Одним словом, комп’ютерні технології настільки глибоко впровадилися в усі види людської діяльності, що їх уже не тільки неможливо звідти вилучити, але часом важко навіть виявити.

Віртуальна реальність

Віртуальна реальність (ВР) – це словосполучення за останні три-чотири роки досить часто з’являлося на сторінках комп’ютерних видань і стало досить звичним для нашого слуху. У світі поки реально ніхто не постраждав – і цілком зрозуміло чому: крім розмов про приховану небезпеку віртуальної реальності, про даний феномен як про нову технологію в нас у країні поки відомо дуже мало. А тим часом Вр-технологія вже кілька років приносить мільйони долларів промисловості найбільш розвинених країн. Може бути, нам теж настав час звернути увагу на перспективність впровадження цієї технології. Її застосування дуже різноманітне в різних галузях науки, техніки й індустрії розваг.

ВР – як результат зближення комп’ютера й людини

З історичної точки зору ВР може розглядатися як підсумок розвитку інтерактивності системи «машин-людин», можливий насамперед завдяки розвитку технологій суперкомпьютинга, систем тривимірної візуалізації й мережної обробки даних. На певному етапі на зміну діалогу з комп’ютером за допомогою текстово-графічної інформації прийшов якийсь симбіоз комп’ютера й людини.

Здійснюючи навігацію у світі зорових образів, породжених комп’ютером, людина одночасно одержує можливість направляти обчислювальний процес. Нові можливості, як би дозволили людині ступнути усередину комп’ютера, привносячись із собою суто людську здатність орієнтуватися усередині візуальних образів, емоцій, почуттів, інтуїції, тобто все те, що недоступно неживому комп’ютеру. Своєрідний тандем «машин-людин» знайшов якісно нові можливості. Виявилося, що існує цілий клас завдань, які неможливо описати формально, однак рішення їх можна «відшукати», подорожуючи в надрах ВР.

ЗАВАНТАЖИТИ

Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

Syst Virt Real Ta Jih Zast (444.5 KiB, Завантажень: 6)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6 7
завантаження...
WordPress: 23.32MB | MySQL:26 | 0,320sec