Курсова робота на тему: «СТВОРЕННЯ ОБ’ЄКТІВ FREEHAND ТА ЇХ ЕКСПОРТ У PAGEMAKER ТА ІНШІ ПРОГРАМИ»

Зміст

Вступ    3

Розділ І. Основи розробки об’єктів в креслярській програмі FreeHand.    8

1.1. Панель інструментів.    8

1.2. Можливості роботи з текстом.    10

1.3. Робота в вікні зображення.    10

Розділ ІІ. Графічні можливості FreeHand.    16

2.1. Типи графіки у FreeHand.    16

2.2. Імпорт і експорт графіки.    19

2.3. Робота з імпортованими зображеннями.    26

2.4. Графічні спецефекти.    30

2.5. FreeHand і World Wide Web.    30

Розділ ІІІ. Видавнича система PageMaker. Можливості і основи роботи.    34

3.1. Можливості PageMaker.    34

3.2. Робота з текстом у видавничій системі PageMaker.    36

3.3. Імпорт об’єктів FreeHand та інших графічних об’єктів у PageMaker.    40

Висновок    48

Список використаної літератури    51

Додатки    52

 

Вступ

Freehand – це одна з самих популярних програм для креслення (під кресленням розуміється програма обробки зображень в векторному вигляді).

В Freehand можна виконувати як традиційну художню роботу, так і бездоганні технічні креслення. Задачі. Які ще 10-20 років тому видавалися надзвичайно трудомісткими, або зовсім безнадійними, наприклад накреслення двох широких прямих, які перетинаються під дуже гострим кутом, для Freehand – дрібниця. Трошки зусиль і небагато досвіду, і в Freehand ви створите речі, над якими пролили б сім потів, якщо користувалися б традиційними засобами. І що найважливіше, в Freehand не виникає утруднень, які супроводжують традиційне креслення чи малювання: олівці не тупляться, чорнило не висихає, пензлики не потрібно відмочувати, фарби не бруднять все навколо, папір не рветься і не брудниться. Freehand всього-навсього плід уяви комп’ютера, єдиним реальним її втіленням є друк малюнка.

Можна було віддати перевагу Adobe Photoshop – ще одна надзвичайно потужна і популярна графічна програма. І Freehand і Photoshop відносяться до двохвимірних графічних програм, але це все що їх об’єднує. Справа в тому, що Freehand – програм для креслення (тобто програма обробки зображень в векторному вигляді), а Photoshop – програма малювання (тобто програма обробки зображень в растровому вигляді).

В Freehand зображення розглядається як набір об’єктів, які не залежать один від одного і визначають ліній і фігури через математичні вирази. Власне через це програми для креслення часто називаються об’єктними. Такі програми обробки зображень називають векторними, але мені більше подобається назва параграма для креслення.

Деяких художників в програмі Freehand не задовольняє те, що її інструменти не мають аналогів в реальному світі. Процес креслення потрібно було б назвати конструюванням. Накреслені лінії накладаються одна на одну, доки не отримається кінцеве зображення. Кожний об’єкт можна редагувати незалежно від решти (одна з небагатьох переваг об’єктного підходу), тим не менше, зображення приходиться будувати поетапно.

Однак в креслярській програмі ліній, фігури і текст задаються математичними виразами, що дає можливість автоматично настроювати їх на максимальне розрішення засобів виводу, чи то лазерний принтер чи фотонабірний апарат. Програма посилає на принтер математичні вирази, які переводиться в зображення на папері чи плівці. Іншими словами, принтер перетворює математичні знаки в роздруковані пікселі. В порівнянні з екраном розрішення принтера набагато вище. В більшості моніторів воно не перевищує 100 точок на дюйм, а в звичайного лазерного принтера рівно 300 точок (пікселів) на дюйм, через це роздруковане зображення отримується гладеньким і контрастним, незалежно від розміру.

Ще одна перевага малюнків Freehand полягає в тому, що для них не потребується багато місця на диску. Об’єм файла залежить тільки від кількості складних об’єктів, які складають цей малюнок, через це розмір малюнка Freehand (креслення), на відміну від растрових малюнків, практично не впливає на цей об’єм. Креслення розміром як поштова марку, на якому зображений садок з сотнями листків, займає на диску набагато більше місця, ніж креслення розміром з плакат, але з зображенням всього-навсього, трьох прямокутників.

При різниці в методах створення зображень різні і області застосування програм креслення і малювання. Freehand, як і всі креслярські програми, найбільше підходить для наступних видів продукції:

– Плакати і інша висококонтрастна графіка.

– Архітектурні плани, промисловий дизайн і інші точні креслення.

– Діаграми і інша інформаційна графіка, яка відображає успіхи в бізнесі.

– Традиційні логотипи і тексти з гранично чіткими і гладенькими краями (в цьому плані креслярські програми, в яких можна редагувати форму букв і створювати власні символи, не мають собі рівних).

– Брошури, інформаційні листки і інші документи на одну сторінку, які містять крім звичайного тексту логотипи і малюнки.

Суттєві зміни програма Freehand перетерпіла і в області міжпрограмних зв’язків. Елементи креслення можна перетаскувати з однієї програми в іншу, причому з підтримкою великої кількості файлових форматів: mix, pdf, Adobe Photoshop, png, Adobe Illustrator, збереження в форматі eps з встроєним документом Freehand, імпорт dxf, експорт gif, імпорт і експорт jpeg (перспективні для використання в Internet), імпорт Targa, експорт bmp та ін. Будь-який об’єкт без проблем друкується або еспортується в окремий файл, що позбавляє необхідності створювати новий документ, копіювати в нього об’єкт через буфер обміну, а потім уже записувати документ на диск під іншим іменем. Freehand підтримує зв’язок з документами Adobe PageMaker і QuarkXPress, а також надстройки Adobe Photoshop.

Поговоримо також і про PageMaker.

Для того, щоб, говорячи словами дилетанта, не робити дурної роботи. Немає сумніву в тім, що можна виконати примітивне макетування і за допомогою текстового процесора, але підготувати в такий спосіб до публікації бюлетень чи каталог – це все одно, що їхати на велосипеді із Сан-Франциско в Бостон. Це повільно, це вимотує, це вимагає великої підготовки і, імовірно, що ніколи і не здійсниться. Коли доходить справа до макетування, Word виглядає як двоколісний велосипед із проколотою шиною, a WordPerfect – це триколісний велосипед із прапорцем на кермі.

Коли з’являються задачі, що виходять за рамки звичайного форматування тексту, чаша ваг починає швидко схилятися на користь PageMaker. Ця програма набагато краще, ніж текстовий процесор, підходить для створення буквиць, завдання інтерліньяжу, відбиттів і втяжок, кернінга і багатьох інших функцій форматування тексту. He спорю, можна було б створити документ приблизно такого ж виду й у текстовому процесорі (якщо тільки припустити, що ви скористаєтеся одним із самих могутніх текстових редакторів, що тільки можна знайти). Але для цього вам доведеться затратити набагато більше часу і сил.

Подивіться на професійно виданий журнал чи буклет. Можемо посперечатися, що текст напевно організований у колонки.

А тепер подивіться на звіт на вашому столі. Швидше за усе він розташований тільки в один стовпчик шириною майже у всю сторінку.

Ну і що? Кому потрібні ці стовпчики? Незрозуміло, чому так важливо і необхідно їх використовувати? Вам вони точно не потрібні.

Кілька років назад одна лише можливість створювати стовпчика могла послужити причиною покупки програми. Сьогодні можна створювати колонки і в текстовому процесорі. Але тут, навіть у такій могутній програмі, як Word, цей процес дуже незграбний. Велику частину форматування приходиться виконувати в діалогових вікнах. Уся ця робота з мишею і нажимання клавіш викликають у вас таке відчуття, начебто ви знаходитеся в гімнастичному залі і виконуєте силові вправи для рук.

ЗАВАНТАЖИТИ

Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

Stvor Objek FreeHand Ta Jih Eksp V PageMaker (3.3 MiB, Завантажень: 0)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
завантаження...
WordPress: 23.48MB | MySQL:26 | 0,524sec