Курсова робота на тему: «НАВЧАЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНА ГРА «ДЕКАРТОВІ КООРДИНАТИ»»

Зміст

Вступ………………………………………………………………………3

  1. Підготовка і написання програми…………………………………4
  2. Суть програми………………………………………………….4
    1. Визначення мови програмування, на якій буде написана програма……………………………………………………………….5
  3. Написання програми…………………………………………..7

    2. Робота за програмою.………………………………………………16

  4. Загальний вигляд програми…………………………………16
  5. Виправлення помилок……………………………………….18
  6. Додаткові функції…………………………………………….20
  7. Вірне виконання програми……………………………………21

    Висновок………………………………………………………………..22

    Список використаних джерел…………………………………………23

    Вступ

    На сьогоднішні день дедалі важливішої ролі в житті людини набуває її освіта. Кожна людина повинна бути протягом свого життя певних знань. З розвитком навколишнього світу цей рівень знань вимагає бути все більшим. Для кожної сфери праці проходить підготовка різного типу фахівців.

    Початкові знання ми з вами отримуємо на початковому етапі довгого і тернистого шляху до вищих знань, а саме в школі. Школа створює для нас підґрунтя знань, від яких ми відштовхуємося в подальшому. В школі ми починаємо вивчати ті предмети, знання яких допоможе в майбутньому без перешкод виконувати поставлені перед нами задачі. Отримуємо початкові знання з таких предметів як історія, математика, література, та ін.

    Хочеться акцентувати нашу увагу на такому шкільному предметі як математика. Саме завдяки цьому предмету ми навчаємося логічно милити, розв’язувати різного типу задач, що зустрічаються янам з кожним кроком у буденному житті.

    З розвитком комп’ютерної техніки ми можемо повільно переходити до навчання і освоєння різних предметів за допомогою наперед створених програм. На даний момент існує багато програм які написані для кращого засвоєння різних тем предмету математики. Хочеться представити до огляду програму яка допоможе учням краще засвоювати таку тему курсу шкільної математики як «Декартові координати».

    У курсовій роботі ми ставимо мету написати програму для вивчення і засвоєння на наочному прикладі теми «Декартові координати».

    Для досягнення поставленої мети потрібно виконати ряд завданнь:

  8. визначити мову на якій зручніше буди написати таку програму;
  9. визначити осноні функції які повинна виконувати наша програма;
  10. написати програму і розібрати її по блоках;
  11. визначити чи принесе наша програма внесок у вивчення предмету математики.

    Розділ 1. підготовка і написання програми

    1.1. Суть програми

    Дана програма носитиме навчальний характер. З її допомогою користувачі зможуть краще ознайомитися з такою темою шкільного курсу математики як Декартові координати. Отже мова піде про декартову систему координат.

    На декартовій системі кординат буде намальовано фігуру, дивлячись на яку користувач повинен буде визначити місце знаходження кожної з її вершин. Провести умовні прямі на осі Х і У і отримати відповідні коорлинати точок. Ввести ці координати в заготовку, з якої потім вони візьмуться, і по них намалюється нове зображення іншим кольором.

    Якщо ці координати співпадуть з координатами вершин фігури яка була намальована спочатку, значить завдання виконано правильно.

    Якшо ж координати кочок не співпадуть, то на екран виведеться повідомлення про неправильно виконане завдання.

    Порівнюючи отримане вами неправильне зображення фігури з побудованим спочатку зображенням, ми визначаємо помилки і виправляємо їх.

    Так продовжуватиметься до тих пір поки ми не отримаємо правильного зображення фігури, яке відповідатиме першому зображенню. Тоді на екран виведеться повідомлення про правильність виконаного завдання. Це свідчатиме про засвоєння користувачем теми курсу шкільної математики «Декартові координати».

    1.2 Визначення мови програмування, на якій буде написана програма

    Оскільки дана програма має більш візуальний характер, т її потрібно виконувати на такій мові програмування, яка найближче пов’язана з графікою.

    Є багато мов програмування пов’язаних х графічним середовищем. Майже у всіх компіляторах запланована робота з графікою. Але особливої уваги заслуговує мова програмування Visual Basic .NET.

    Однією з таких мов програмування є мова Visual Basic .NET. Саме ця мова програмування найвлижче контактує з графікою, і має найбільші можливості в ній.

    Visual Basic .NET (VB.NET) — це об’єктно-орієнтовна мова програмування яка можна розглядати як черговий виток еволюції Visual Basic (VB)реалізований на платформі Microsoft .NET.

    На відміну від «класичного» VB, VB.NET — повністю об’єктно-орієнтовна мова програмування, що підтримує поліморфізм, спадкоємство і інші ключові можливості ООП [1].

    VB.NET не має зворотної сумісності з VB6. Відкриття проектів старих версій (*.vbp) можливе тільки після попередньої конвертації їх у формат VB.NET спеціальним майстром (Migration Wizard) [3].

    Найважливішими змінами в VB.NET є:

  • підтримка концепцій об’єктно-орієнтовного програмування;
  • компіляція в байт-код (intermediate language, IL)виконуваний за допомогою віртуальної машини common language runtime (CLR);
  • використання всього набору об’єктних бібліотек, що входять в .NET Framework, що включають могутні засоби по роботі з формами (Windows Forms), базами даних (ADO.NET), графікою (GDI+), засобами забезпечення безпеки, веб-сторінками (ASP.NET) і т. п.;
  • поява жорсткої перевірки типів (Option Strict);
  • підтримка вільної багатопоточності;
  • підтримка структурної обробки виключень (structurized exception handling, SEH).

З переходом на платформу .NET, змінилася сама парадигма програмування (і це найбільш важлива зміна) [2].

Саме враховуючи такі можливості і зміни я обрав саме цю мову програмування для написання нашої програми. Тому вона має бути не лише цікавою, а й досить красиво оформленою.

ЗАВАНТАЖИТИ

Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

Navch-rozv Gra Dekart Koord (287.5 KiB, Завантажень: 1)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6
завантаження...
WordPress: 23.02MB | MySQL:26 | 0,604sec