Курсова робота на тему: «JAVA АПЛЕТИ»

Зміст

Вступ………………………………………………………………………………………….3

1. HTML……………………………………………………………….5

1.1 Основи HTML………………………………………………….6

1.2 Імена HTML-файлів……………………………………………6

1.3 Вставка гіперпосилання……………………………………….7

1.4 URL……………………………………………………………..8

2. Аплети………………………………………………………………9

2.1Основи створення|створіння| аплетів…………………………………………9

2.2 Виконання аплета………………………………………………..11|

2.3 Аплети в HTML-документах…………………………………….12

3.
Розробка аплета для реалізації гри “Хрестики-нулики”. Підсистема вибору стратегії.…………………………………………………………………..13

3.1 Аналіз вимог………………………………………………………………………..13

3.2Проектування………………………………………………………………………..15

3.3 Кодування……………………………………………………………………………17

3.4 Тестування……………………………………………………………………………20

Висновок…………………………………………………………………………………..21

Список використаних джерел…………………………………………………….22

Додаток А. Схема алгоритму………………………………………………………23

Додаток Б. Текст програми…………………………………………………………24

Додаток В. Результати тестування………………………………………………32

Вступ

Одна з цілей розробки Java – це створення аплетів, які є маленькими програмами, що запускаються усередині Web браузера. Оскільки вони повинні бути безпечні, аплети обмежені в своїх можливостях. Проте аплети є могутнім інструментом для підтримки програмування на стороні клієнта – головної здатності для Web.

Програмування аплетів обмежена, оскільки завжди є хтось —

тобто, система безпеки Java часу виконання — що спостерігає за вами.

Зазвичай можна відповісти на питання, що дозволено робити аплету, поглянувши на те, для чого він призначений: розширити функціональність Web сторінки в браузері. Оскільки той, хто бродить по Internet, ніколи реально не знає, чи розташована Web сторінка дружня до нього чи ні, йому потрібний код, запуск якого безпечний. Отже він, ймовірно, відмітить величезні обмеження:

  1. Аплет не може стосуватися локального диска. Це означає запис або читання, оскільки користувач не захоче, щоб аплет прочитав і передав приватну інформацію через Internet без його дозволу. Запис, звичайно, запобігає, оскільки це відкриває доступ вірусам. Java пропонує цифровий підпис для аплетів. Багато обмежень аплетів знімаються, коли користувач погодиться довірити аплету (який підписаний джерелом, якому він довіряєте) доступ до вашої машини.
  2. Аплети займають багато часу при відображенні, оскільки користувач повиннен завантажити всі речі кожного разу, включаючи різні звернення до серверів для різних класів. Браузер може кешувати аплети, але це не гарантується. Тому, завжди потрібно пакувати свої аплети в JAR (Java Archive) файл, який комбінує всі компоненти аплета (включаючи інші .class файли разом з картинками і звуками) разом в єдиний стислий файл, який може бути завантажений в одному обігу сервера. “Цифровий підпис” можливий для кожного індивідуального входження в JAR файл.

Якщо користувач може жити усередині обмежень, аплети мають певні переваги, особливо при побудові клієнт/серверних або мережевих застосувань:

  1. Не вимагається установки. Аплет має дійсну незалежність від платформи, включаючи можливість легкого програвання звукових файлів. Фактично, інсталяція відбувається всякий раз, коли користувач завантажує Web сторінку, що містить аплет, так що оновлення відбуваються легко і автоматично. У традиційних системах за технологією клієнт/сервер будівництво і установка нових версій клієнтського програмного забезпечення часто стає жахом.
  2. Користувачу не потрібно турбуватися про поганий код, що є причиною краху чиєїсь системи, тому що система безпеки вбудована в ядро мови Java і в структуру аплета. Разом з попереднім пунктом, це робить Java популярним для, так званих, Intranet додатків клієнт/сервер, які живуть тільки в межах компанії або на обмеженій області операцій, де середовище користувача (Web броузер і доповнення) може визначати і/або управляє додатком.

Оскільки аплети автоматично інтегруються в HTML, користувач має вбудовану, незалежну систему підтримки аплетів. Це цікавий поворот, оскільки ми звикли мати частину документації програми, а не навпаки.

Темою курсового проекту є розробка аплета для реалізації гри «Хрестики – нулики».

1.HTML

 

HTML-документи, призначені для публікації в Web або для читання за допомогою Web-браузера (незалежно від того, розміщені вони вже в Web-просторі або ще немає), зазвичай пишуться на мові HTML.

HTML — це скорочення від Hypertext Markup Language (мова гіпертекстової розмітки). Гіпертекст (hypertext) — це просто текст, що містить елементи, клацання мишею на яких дозволяє перейти до іншого документу. Зв’язки, які служать для переходу від одного документа до іншого, називаються посиланнями (links), або гіперпосиланнями (hyperlinks). Самі ж документи часто називають сторінками (pages), от чому основне місцеположення в Web інформаційного пакету документів, що належить окремій людині або цілій компанії, називається початковою сторінкою, або головною сторінкою, або інформаційною home-сторінкою (home page). Терміни HTML-документ (HTML document) і HTML-сторінка (HTML page) означають одне і те ж: гіпертекстовий документ, створений за допомогою мови HTML.

HTML не така розвинена мова програмування, як Java. HTML є лише колекцією простих команд, які можна вставити в сторінку тексту для подальшого перетворення в те, що можна потім проглянути за допомогою Web-браузера. Ці команди дозволяють вставляти в сторінки малюнки і гіперпосилання. Вони також дозволяють писати команди редагування, які визначають основний заголовок, підзаголовок, початок абзацу і тому подібне. Іншими словами, HTML — це, в основному, мова, призначена для редагування тексту так, щоб його можна було проглянути в Web-просторі.

  1. Основи HTML

Більшість HTML-команд мають наступну форму.

<Команда>

Деякий текст </Команда>

Наприклад, наступний HTML-код робить фразу “Моя початкова сторінка” заголовком першого рівня, тобто найбільшого із стандартних заголовків.

<Н1>

Моя початкова сторінка

</Н1>

Звернете увагу, що запис </Команда> (у даному прикладі </H1>) використовується для позначення кінця тексту, до якого застосовується дана команда.

Можна встановити дрібніші заголовки, наприклад заголовок другого рівня, заголовок третього рівня (команда НЗ) і так далі.

  1. Імена HTML-файлів

HTML-файл — це звичайний текстовий файл, який можна створити і редагувати за допомогою
будь-якого текстового редактора подібно до того, як ви пишете Java-програму. HTML-файли повинні мати розширення .html, але у всьому іншому правила привласнення імен такі ж, як для решти всіх файлів у вашій системі.

ЗАВАНТАЖИТИ

Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

Java Aplety (337.5 KiB, Завантажень: 1)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6 7
завантаження...
WordPress: 23.31MB | MySQL:26 | 0,417sec