Курсова робота на тему: «ФОРМИ І ЗАСОБИ ОБРОБКИ ЦИФРОВИХ ЗОБРАЖЕНЬ»

Зміст

Вступ    3

І. ВИДИ КОМПЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ    4

1.1 . Векторна графіка    4

1.2. Растрова графіка    7

ІІ. ПРОГРАМИ ОБРОБКИ ЗОБРАЖЕНЬ.    10

2.1.Corel Draw    12

2.2. Adobe Illustrator    15

2.3. Micrografx Designer    17

2.4. Macromedia FreeHand    20

2.5.Corel Xara    22

Висновок    25

Список використаної літератури    26

 

Вступ

Комп’ютерна графіка з’явилась достатньо давно — вже у 1960-х роках існували повноцінні програми роботи з графікою. Сьогодні прийнято користуватися термінами «комп’ютерна графіка» і «комп’ютерна анімація». Поняття «комп’ютерна графіка» об’єднує всі види робот зі статичними зображеннями, «комп’ютерна анімація» має справи з зображеннями, які динамічно змінюються.

Справжнього широкого розвитку комп’ютерна графіка зазнала з появою персональних комп’ютерів «Macintosh» (МАС) фірми Apple, які спеціально визначалися для потреб поліграфії. Саме для платформи МАС почали з’являтися перші спеціалізовані операційні системи та графічні редактори. Але сталося так, що справжніми «масовими» комп’ютерами стали комп’ютери класу IBM/PC (РС). Тоді більшість звичайних сьогодні для багатьох оболонок та редакторів почали відтворюватися на базі графічного досвіду МАС, але перекладені для комп’ютерів РС. Так з’явилася славнозвісна операційна система Windows, а також дуже велика кількість звичних для користувачів комп’ютерів РС пакетів, різнопланових програм та редакторів (наприклад: QuickTime, Page Maker, майже всі продукти корпорації Adobe та багато інших).

У теперішній час, завдяки грандіозному розвитку комп’ютерної техніки, деякі сторони нашого життя неможливо уявити собі без застосування комп’ютерних технологій, у тому числі без комп’ютерної графіки. Це, насамперед:

• усі види поліграфічних процесів;

• майже вся рекламна індустрія;

• телебачення;

• моделювання нових видів одягу;

• проектно-конструкторські розробки й т. д.

І. ВИДИ КОМПЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ

1.1 . Векторна графіка

Основним логічним елементом векторної графіки є геометричний об’єкт. Як об’єкт приймаються прості геометричні фігури (так звані примітиви – прямокутник, коло, еліпс, лінія), складені фігури або фігури, побудовані з примітивів, колірні заливки, зокрема градієнти.


Перевага векторної графіки полягає в тому, що форму, колір і просторове положення складових її об’єктів можна описувати за допомогою математичних формул.

Важливим об’єктом векторної графіки є сплайн. Сплайн — це крива, за допомогою якої описується та або інша геометрична фігура. На сплайнах побудовані сучасні шрифти TryeType і PostScript.

У векторної графіки багато достоїнств. Вона економна в плані дискового простору, необхідного для зберігання зображень: це пов’язано з тим, що зберігається не само зображення, а тільки деякі основні дані, використовуючи які, програма всякий раз відтворює зображення наново. Крім того, опис колірних характеристик майже не збільшує розмір файлу.

Об’єкти векторної графіки легко трансформуються і модифікуються, що не робить практично ніякого впливу на якість зображення. Масштабування, поворот, викривлення можуть бути зведені до пари-трійки елементарних перетворень над векторами.

У тих областях графіки, де важливе значення має збереження ясних і чітких контурів, наприклад, в шрифтових композиціях, в створенні логотипів і інше, векторні програми незамінні.


Векторна графіка може включати і фрагменти растрової графіки: фрагмент стає таким же об’єктом, як і всі останні (правда, із значними обмеженнями в обробці).

Важливою перевагою програм векторної графіки є розвинені засоби інтеграції зображень і тексту, єдиний підхід до них. Тому програми векторної графіки незамінні в області дизайну, технічного малювання, для креслярсько- графічних і оформлювальних робіт.

Однак, з іншого боку, векторна графіка може показатися надмірно жорсткою, “фанерною”. Вона дійсно обмежена в чисто живописних засобах: у програмах векторної графіки практично неможливо створювати фотореалістичні зображення.

А крім того, векторний принцип опису зображення не дозволяє автоматизувати введення графічної інформації, як це робить сканер для точкової графіки.

Останнім часом всього більшого поширення набувають програми 3- мірного моделювання, що також мають векторну природу.

Володіючи витонченими методами отрисовки (метод трасування променів, метод випромінювальної), ці програми дозволяють створювати фотореалістичні растрові зображення з довільним дозволом з векторних об’єктів при помірних витратах сил і часу.

У будь-якому випадку, якщо ви працюєте з графікою, то неминуче матимете справу з обома її формами – векторною і растровою. Розуміння їх сильних і слабких сторін дозволить вам виконати свою роботу максимально ефективно.

Векторна графіка описує зображення з використанням прямих і зігнутих ліній, званих векторами, а також параметрів, що описують кольори і розташування. Наприклад, зображення деревного листа описується крапками, через які проходить лінія, створюючи тим самим контур листа. Колір листа задається кольором контура і області усередині цього контура.

При редагуванні елементів векторної графіки Ви змінюєте параметри прямих і зігнутих ліній, що описують форму цих елементів. Ви можете переносити елементи, міняти їх розмір, форму і колір, але це не відіб’ється на якості їх візуального уявлення. Векторна графіка не залежить від дозволу, тобто може бути показана в різноманітних вихідних пристроях з різним дозволом без втрати якості.

ЗАВАНТАЖИТИ

Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

Formy I Zasoby Obrob Cyfr Zobr (149.5 KiB, Завантажень: 11)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6
завантаження...
WordPress: 23.21MB | MySQL:26 | 0,327sec