Дитячі ігри на свіжому повітрі

Гра на свіжому повітрі: Коробочки

Коробку з-під взуття поставте на гладку поверхню відкритої стороною до гравців. Проведіть лаггінг. Відступіть від коробки на 5-6 кроків. Якщо ви освоїли прийоми гри досконало, можна стріляти і з більшої відстані.

Кожен гравець, дотримуючи черговості, робить постріл таким чином, щоб кулька котився, як у грі в кеглі, у напрямку до коробки.

Кульки, що не досягли коробки, залишаються там, де вони зупинилися, і вважаються впали солдатами. Гравець, закотивши кулька в коробку, може взяти в полон впали солдатів. Якщо кулька, Захід сонця у коробку, вилетів назад, він так само вважається впав солдатом.

Кількість кульок, що беруть участь у грі, обговорюється гравцями заздалегідь. Виграв вважається той гравець, який набере найбільшу кількість кульок.

Гра на свіжому повітрі: Невід

У цю гру варто грати, коли народу збереться побільше. Порахувалися – комусь випало водити: намагатися осалить тікають, відпливаючи чих, ухилявся від нього, які пірнають (під водою салити не можна!).

Але одному водити недовго доведеться: той, кого він осалил, теж приймається ловити інших разом з ним. Ловців стає все більше. Ось їх стало п’ятеро – тепер вони повинні не просто осалить кожної з решти, а взяти його в кільце. Але той може врятуватися, якщо поднирнет під руки водящих. І тоді ті двоє, які його опустили, виходять з води на берег. Невід розпався.

Гра продовжується до тих пір, поки є кого ловити. Той, хто протримався найдовше, – молодець.

 

Гра на свіжому повітрі: Стрілою крізь обруч

Це гра проводиться на воді. На краю плоту, містків закріплюється вертикально обруч. Витягнеш вперед руки, відштовхнеш, пролетиш крізь обруч – і опинишся в воді. Твоє завдання – не допомагаючи собі ні руками, ні ногами, прослизнути по воді як можна далі. Зверни увагу: якщо особа опустиш у воду, результат буде краще. Залишись на тому місці, якого ти досяг. Подивимося, які будуть успіхи твоїх суперників?

 

Гра на свіжому повітрі: Міцні та надійні друзі

Всі встають і вибудовуються в потилицю в один

великий круг.

Далі треба встати якомога щільніше один до одного, зробивши коло більш вузьким. Потім настає головна і найважча частина. Спробуйте всі одночасно зігнути ноги і присісти один до одного на колінця. Якщо вийшло, рано радіти! Тепер постарайтеся утримуватися в такому положенні і ще витягнути руки в сторони.

Гра на свіжому повітрі: У ведмедя у бору

Вибирається “ведмідь”, який сідає осторонь. Решта, роблячи вигляд, що збирають гриби-ягоди і кладуть їх у кошик, підходять до “ведмедя”,

наспівуючи (примовляючи):

У ведмедя у бору

Гриби, ягоди беру.

Ведмідь сидить,

На нас дивиться.

(Варіанти: Ведмідь не спить

І на нас ричить!

або: Ведмідь прохолов,

На печі застиг!)

Козуб перекинулось (діти жестом показують, як перекинулося козуб),

Ведмідь за нами кинувся!

Діти розбігаються, “ведмідь” їх ловить. Перший спійманий стає “ведмедем”.

 

Гра на свіжому повітрі: Качка-Гусак

Діти стоять у колі, руки тримають за спиною. Вибирається ведучий, йому дають в руки маленький м’ячик. Ведучий стоїть за колом. На слова: «Качка, качка, качка!» – Які вимовляє ведучий, він йде повз стоять до нього спиною дітей. На слово «Гусак», – кладе на руку котрогось із учасників гри м’ячик. Після цього ведучий і дитина з м’ячиком у руках розходяться в різні боки.

Вони йдуть кроком, а під час зустрічі говорять один одному: «Доброго ранку» чи «Добрий день», «Добрий вечір», кивають головою і продовжують «шлях» до того місця, з якого почали рух. Перемагає той, хто приходить першим. Йти потрібно обов’язково кроком. Переможець стає ведучим.

Гра на свіжому повітрі: Запрошення

Гравці стають у коло. Баяніст грає польку. Ведучий виходить на середину кола і, танцюючи, наближається до одного з гравців. Зупинившись перед ним, він робить різні рухи, запрошуючи його танцювати. Всі його руху запрошений повторює. Потім ведучий йде, танцюючи, запрошувати іншого гравця. Усі запрошені слідують за ведучим, повторюючи його вправу. За сигналом всі біжать на свої місця. Хто затримається чи пізніше прибіжить на своє місце, той іде водити.

 

Гра на свіжому повітрі: Рибки

«Вудку» одним кінцем прив’язують до огорожі, стіни, дерева або спеціально вбитому в центрі майданчика жердини. Один із граючих за жеребом обирається «приманкою». Взявшись за вільний кінець мотузки, він старається, не випускаючи з рук мотузки, заплямувати кого-небудь із граючих, тобто зловити «рибку». Решта грають прагнуть «клюнути приманку» – злегка вдарити водить, але так, щоб «приманка» їх не заплямувала. Граючий, спійманий «приманкою», стає до «вудці» і робиться «приманкою», після чого гра продовжується.

 

Гра на свіжому повітрі: Мисливці

Вибираються троє провідних – “мисливці”, кожен з них бере по м’ячику. По команді ведучого всі гравці (у тому числі і “мисливці”) вільно прогулюються по майданчику. Як тільки ведучий говорить: “Стоп”, гравці повинні завмерти на місці, а “мисливці” (теж не сходячи з місця) намагаються потрапити м’ячиком у кого-небудь з гравців. Ті мисливці, яким це вдається, змінюються з осаленного гравцями ролями. Потім гра повторюється. Крім того, можна грати на маленькій площадці на вибування. Гравці, осаленного “мисливцями”, залишають майданчик. Мисливець, який промахнувся, теж вибуває з гри. Виграє останній учасник, що залишився в грі. У цьому варіанті гри кількість “мисливців” можна збільшити.

Гра на свіжому повітрі: У капелюсі

Вибирається що водить. Завдання, що водить – осалить гравця в капелюсі. Однак інші гравці постійно передають капелюх один одному. Якщо гравцеві передали капелюх, він повинен зупинитися і надіти її. Бігати, тримаючи капелюха в руці, забороняється. Якщо ведучому вдалося осалить гравця в капелюсі, вони міняються ролями. Змінюються ролям водящий і гравець, що упустив капелюх на землю або забув надіти її на голову.

Щоб зробити гру більш динамічною і цікавою, можна ввести в гру кількох (двох – чотирьох) водящих і кілька капелюхів.

 

Гра на свіжому повітрі: Клюні приз

На двох стійках розтягується марля, на ній навішені призи – фрукти, цукерки, печиво і т.д. Гра надягають півнячі маску з довгим дзьобом. Очі прикриваються спеціальної занавісочки. Завдання що грає – підійти до стійки і «клюнути» приз. Для орієнтування перед стійкою, на підлозі, чертится крейдою риса.

завантаження...
WordPress: 22.9MB | MySQL:26 | 0,319sec