Дитячі ігри на свіжому повітрі

Гра на свіжому повітрі: Наздожени дзвіночок

Усі гравці – на ковзанах. Одному з них вручають дзвіночок. Вибирають 2 пари вод
ящих. Гравець із дзвіночком тікає від провідних, а вони намагаються оточити його, стуливши руки. Це можуть зробити одна або обидві пари водящих(четвірка).

Гравець з дзвіночків в момент небезпеки може передавати (але не кидати) дзвіночок кому-небудь з учасників гри. Дзвіночок переходить з рук в руки, його веселий дзвін розноситься по всьому катку. Однак, якщо водячи ізловчаться, відтіснять тікає на край ковзанки (хокейної коробки), де передати дзвіночок кому-небудь важко, вони заволодівають дзвіночком, який вручають найбільш спритному ковзанярі, і гра продовжується. Можна поміняти і пари водящих.

 

Гра на свіжому повітрі: Бита-важіль

Змагаються встають спиною один до одного і піднімають вгору метрову палицю, яку тримають руками. Завдання гравців – нахилитися вперед і спробувати відірвати суперника від землі. Програє той, хто виявиться в повітрі або хто відпустить палицю.

Інший варіант. Гравці сідають один проти одного на землю (впираючись ступнями ніг в ступні партнера) і беруться за гімнастичну палицю. За сигналом гравці починають тягнути палицю в свою сторону. Перемагає той, хто зміг підняти суперника, протримавши його в такому положенні 5 секунд.

 

Гра на свіжому повітрі: Велике і маленьке колесо

Учні стають у два кола: зовнішнє та внутрішнє. Під удари в долоні учні йдуть: одне коло – вліво, інше – вправо. По сигналу вчителя напрям руху змінюється.

 

Гра на свіжому повітрі: Естафета з поворотами

За загальною лінією старту шикуються 2-3 команди, гравці яких стоять у колоні по одному. У 12-18 метрах від лінії навпроти кожної колони – набивний м’яч (містечко, прапорець).

За сигналом направляючі кожної команди біжать до свого м’ячу, оббігають навколо нього (зліва направо) 2 рази і повертаються назад. Минувши стартову рису, гравець оббігає свою колону і, опинившись біля гравця, що стоїть попереду, стосується його рукою. Це сигнал до бігу чергового учасника, який виконує те ж, що і попередній. Закінчив перебіжку встає в кінець своєї колони.

Перемога, як правило, дістається більше швидким гравцям. Слід враховувати, що в командах має бути по можливості рівне число хлопчиків і дівчаток.

 

Гра на свіжому повітрі: Підсічка

У центрі кола стає ведучий. У його руках мотузка, на кінці якої підвішений мішечок з піском. Ведучий обертає мотузку так, що мішечок ковзає по землі. Гравці підскакують над мотузкою. Хто зачепить мотузку, той заміняє ведучого.

 

Гра на свіжому повітрі: Совушка

Вибирають ведучого – “совушку”, інші діти зображають пташок. Пташки вільно бігають по майданчику, розмахуючи руками, як крилами. “Совушка” сидить в дуплі (позначене місце). Коли керівник виголосить слово “Ніч”, совушка вилітає з дупла і бігає по майданчику, пильно стежачи за пташками. Пташки за сигналом “Ніч” повинні зупиниться на місці і не рухатися. Хто ворухнеться, того “совушка” веде до свого дому, і сама знову вибігає на майданчик. Коли керівник скаже “День”, “совушка” ховається в дупло, а пташки, крім тих, яких увела совушка, починають літати. Гра переривається, коли совушка забере до себе 3-х пташок. Тоді вибирають нову совушку і гра поновлюється.

 

Гра на свіжому повітрі: Тарілочка по колу

4-5 осіб встають по колу на відстані 5-8 м один від іншого. У першого і третього гравця в руках пластмасова літаюча тарілка. За сигналом гравці метають свої тарілочки сусідові за годинниковою стрілкою. Піймавши тарілочку від сусіда праворуч, гравець посилає її далі, а сам повинен зловити нову тарілочку з правого боку. Якщо гравець не встиг звільнитися від однієї тарілочки, як до нього прилетіла друга (опинився з двома тарілочками), то гра зупиняється і найнекмітливіший гравець отримує штрафне очко. Воно присуджується і тому гравцеві, хто неточно (більш ніж крок від гравця) кинув йому тарілочку або остання
прилетіла вище голови.

Грають 8-10 хвилин. Переможцем вважається отримав менше штрафних очок.

Можна збільшити кількість гравців у колі, залишивши 2 тарілочки. Тоді грати буде легше. Якщо охочих грати більше 8-10 чоловік, слід ввести в гру 3 тарілочки.

 

Гра на свіжому повітрі:Вудка

Учасники стають в коло. ведучий в центрі крутить мотузку, на кінці якої маленький набивний м´яч. М´яч повинен проходити під ногами гравців. Хто зачепить мотузку, тимчасово вибуває з гри. Виграють ті, хто жодного разу не зачепив мотузку.

 

Гра на свіжому повітрі: Встигни підібрати

У
коло, діаметром 1 метр, стає учасник з волейбольним м´ячем у руках. Ззаду гравця лежать 8 тенісних (гумових) м´ячів. За сигналом учасник підкидає м´яч вгору, і поки він знаходиться в повітрі, намагається підібрати якомога більше м´ячів і, не виходячи з кола, піймати м´яч. Перемагає учасник, якому вдалося підібрати більше м´ячів.

 

Гра на свіжому повітрі: М´яч сусідові

Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. У 2-х гравців, що стоять на протилежному боці кола, – по волейбольному м´ячу. По сигналу обидва гравці передають м´яч один одному вправо або вліво, по колу, в одному напрямку, щоб один м´яч як би наздоганяв інший. Програє гравець, у якого виявилося 2 м´ячі. Потім м´ячі передаються гравцям, які стоять в протилежних сторонах кола, і гра починається спочатку.

 

Гра на свіжому повітрі: Зумій наздогнати

На майданчику окреслюють або розмічають предметами коло діаметром 9-12 метрів. 6-8 чоловік розташовуються по зовнішній стороні кола обличчям проти годинникової стрілки не однаковій відстані один від одного і розраховуються на переви-другий. Перші номери – одна команда, другі – інша.

За сигналом всі біжать в одну сторону, дотримуючись дистанцію. За другим сигналом починається змагання. Завдання кожного гравця осалить біжить попереду і не дати заплямувати себе суперникові, що знаходиться позаду. Осаленного залишають коло разом з тим, хто їх осалил, решта продовжують біг по колу. Коли останній гравець осалил, гра припиняється. Програла вважається команда, у якої більше заплямованих гравців.

Можна не розбивати учасників по парам. Тоді кожен біжить, заплямувавши гравця, що знаходиться попереду, продовжує біг по колу, намагаючись осалить наступного, а осаленного залишають коло (йдуть у його середину). Виявляються 2-3 кращих бігуна, які залишаються останніми.

Гра на свіжому повітрі: Йди геть від погоні

На початку гри тільки один гравець має на голові “Колпак Петрушки”. Його не дозволяється утримувати руками. Коли починається гонитва, гравці, наздоганяючи партнера, намагаються зняти цю шапку і надіти на себе. Кожен намагається утримати ковпак на голові довше. Перемагає той, хто буде більш спритний і протримає довше ковпак, а також більшу кількість разів заволодіє їм.

 

Гра на свіжому повітрі: Грай, грай, м´яч не втрачай

Кожен учасник отримує м´яч, який він може вести по черзі правою, лівою і обома руками, не заважаючи товаришам. Перемагає той, хто рухався швидше і точніше.

 

Гра на свіжому повітрі: Спритна акула

Вихователь розділяє учасників гри на групи, даючи їм назви риб. “Акула” розташовується в центрі кола ігрового по
ля, “риби” – у своїх колах на кромці ігрового поля. Вихователь голосно вимовляє одну або кілька назв риб, які починають бігати навколо “акули”. За сигналом вихователя “акула” намагається зловити “риб”, плаваючих навколо. “Риби”, до яких торкнулася “акула”, перетворюються в “акул” і допомагають ловити іншиї гравців. Гра продовжується до тих пір, поки всі “риби” не стануть “акулами”. Перемагають

гравці, які найбільше спіймали “риб”.

 

Гра на свіжому повітрі: Хто йде

У кутку майданчика креслиться коло “будинок кота”. З гравців вибирається “кіт”, решта – “польові миші”, які розміщуються по краях майданчика в “нірках”. Вихователь говорить: “Мишки, мишки, виходьте! Порезвіться, потанцюйте, виходьте по швидше, спить вусатий кіт – злодій!”. Мишки вибігають з норки і пританцьовують зі словами: “Та-та-та, не боїмося ми кота!”. По сигналу “кіт іде!” – всі “мишки” завмирають на місці без рухів. “Кіт” крадеться до них; хто ворушиться, того забирає до себе в будинок. За командою “Кіт пішов” – “мишки” починають бігати. Повторюється 2-3 рази, потім “кіт” змінюється. Перемагає той, хто жодного разу не був пійманий, а також проявив

витримку і кмітливість.

 

Гра на свіжому повітрі: Розстановка містечок.

На майданчику креслять 7 невеликих кіл у 1,5 – 2 метрах одне від одного. Учасник із зав´язаними очима з лінії, проведеної в 2 метрах від крайнього кола, повинен розставити в кола 5 містечок. Перемагає той, хто розставить більше містечок.

Гра на свіжому повітрі: М´яч сусідові

Діти стоять по колу на відстані одного кроку одне від одного. Ведучий стоїть за колом. Гравці передають м´яч то направо, то наліво, але обов´язково сусідові. Завдання ведучого – торкнутися м´яча. Якщо ведучому це вдалося, то гравець у кого був м´яч, стає ведучим.

 

Гра на свіжому повітрі: Зайвий на прогулянці

Діти парами, взявшись за руки, прогулюються по колу. Два ведучих: один тікає, другий – наздоганяє. Тікаючий, щоб втекти від переслідування, бере за руку одного з пари. Тоді той, хто залишився, стає зайвим – тікає. Коли наздоганяючий доторкнеться до тікаючого, вони міняються ролями.

Гра на свіжому повітрі: Ціль

Діти стоять за лінією кола. У центрі кола – ведучий. В одного з гравців м´яч. Ті, що стоять за колом, кидають м´яч у ведучого, намагаючись попасти в нього, або передають м´яч товаришеві, щоб той зробив кидок. Ведучий бігає, ухиляючись від ударів м´яча. Гравець, який не попав м´ячем у ведучого, стає на його місце.

 

Гра на свіжому повітрі: Шишки, жолуді, горіхи

Діти встають трійками і, взявшись за руки, утворюють коло. Кожен з трійки має назву: «шишки», «жолуді», «горіхи». Ведучий знаходиться за межами кола. Ведучий вимовляє слово «горіхи» (або «шишки», «жолуді»), і всі гравці, які мають цю назву, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти чиєсь місце. Якщо це йому вдається, то він стає горіхом ( «жолудем», «шишкою»), а той, хто залишився без місця, стає на місце ведучого.

 

Гра на свіжому повітрі: Дзеркальний відбиток

Ведучий стає обличчям до гравців і робить різні рухи. А діти повинні повторювати, як у дзеркалі, всі його рухи. Хто допустив помилку, вибуває з гри. Перемагає той, хто жодного разу не помилився.

завантаження...
WordPress: 22.9MB | MySQL:26 | 0,732sec