Дипломна робота на тему: «ІНТЕРАКТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РЕСУРС ДЛЯ ГЛОБАЛЬНОГО ОСВІТЯНСЬКОГО ПРОСТОРУ НА ОСНОВІ MACROMEDIA FLASH»

Зміст

Вступ    3

1. Навчання за допомогою сучасних технологій    3

1.1. Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання    3

1.2. Он-лайн навчання    3

1.2.1. Системи тестування    3

1.2.2. Он-лайн сертифікація    3

1.3. Найпопулярніші системи дистанційної освіти    3

2. Moodle та Macromedia Flash    3

2.1. Система Moodle. Елементи інтерфейсу    3

2.2. Macromedia Flash    3

2.2.1. Інтерактивність    3

2.2.2. Функціональні модулі програми Macromedia Flash    3

2.2.3. Основні елементи інтерфейсу    3

2.2.4. Панель інструментів Tools    3

2.2.5. Область дії і робоча область    3

2.2.6. Анімація    3

2.2.7. Часова шкала    3

2.2.8. Кадри й ключові кадри    3

2.2.8. Символи    3

2.2.9. Кнопки    3

2.2.10. Кліп    3

2.2.11. Сцена    3

2.2.12. Дії і обробники подій. Мова Action Script    3

2.3. Стандарт SCORM    3

2.3.1. Розділи SCORM 2004    3

2.3.2. ADL SCORM    3

3. Інтерактивний навчальний ресурс    3

3.1. Організація освітнього процесу з використанням електронного навчального середовища (на прикладі LMS Moodle)    3

3.2. Інтерактивна навчальна програма    3

Висновки    3

Список використаної літератури:    3

Вступ

Дистанційне навчання, як одна з форм системи освіти, стало розвиватися ще до появи комп’ютерної мережі Інтернет, поступово нарощуючи комплекс використовуваних технологій. Спочатку на озброєння була узята так звана кейс-технологія: чітко структуровані учбово-методичні матеріали комплектувалися в спеціальний набір (“кейс”), що потім відправлявся студенту для самостійного вивчення. Згодом паперові проспекти і підручники були доповнені записами на магнітних носіях і CD-ROM, а для проведення занять і читання лекцій стали застосовувати телевізійні технології. При цьому студент усе-таки повинний був періодично відвідувати очні консультації викладачів чи інструкторів у спеціально створених для цих цілей навчальних центрах.

Всесвітня павутина послужила основою для розвитку мережних технологій поширення знань, давши в руки студентів і викладачів електронні підручники і бібліотеки, зручні системи тестування, а також засоби спілкування. Інтернет дозволив не тільки об’єднати уже раніше відомі інструменти навчання, але і помітно розширити їхній перелік, зробивши істотний вплив на інформаційну культуру в освітнім середовищі.

За останні десять років віртуальні форми навчання стали звичними для більшості великих навчальних закладів усього світу. Сьогодні навчання через Інтернет все частіше розглядається не просто як зручна форма підвищення кваліфікації, а як цілком серйозна альтернатива традиційній освіті, що дозволяє студенту одержати глибокі знання.

Flash-технологія з самого початку була орієнтована на застосування у всесвітній мережі Інтернет. Окрім достоїнств векторної графіки, середовище Macromedia Flash дозволяє оптимізувати розмір одержуваних файлів шляхом спрощення незначних елементів зображення, а також завдяки використанню компресії (починаючи з шостої версії програми). Окрім того, формат Flash є потоковим форматом і підтримує можливість поетапного завантаження Flash-роликів у браузер користувача. У результаті цього, користувач може бачити на екрані вже завантажену частину графічного зображення до того, як воно повністю завантажиться. А використання Action Script дозволить вибірково завантажувати мультимедійну інформацію, що зменшить трафік та прискорить процес завантаження Flash-додатку. Ці особливості технології Flash дозволяють широко використовувати її у системах тестування знань будь-якої складності.

Flash може використовуватися разом з іншими сучасними технологіями, такими як HTML, XML, JavaScript. Дозволяючи при цьому розширити можливості систем тестування знань. Але визначальною особливістю Flash, є саме її платформонезалежність і можливість використовувати саме Flash, без необхідності залучення додаткових інструментів та технологій – тобто самодостатність Flash. Окрім браузерів, флеш можна програвати у стаціонарних плеєрах (доступних під Windows, MacOS, Linux). Також існує можливість вбудувати плеєр і флеш-файл в один файл. В цьому випадку відпадає потреба користувачеві мати окремий плеєр, тому що він постачається разом з флеш-файлом. Окрім цього Flash доступний на кишенькових комп’ютерах та мобільних телефонах. Що дозволяє максимально поширити область використання систем тестування, які базується на цій сучасній технології. За Flash майбутнє систем тестування знань. Метою дипломної роботи було не просто розробити програму для тестування знань, а розробити таку програму щоб користувач зміг би повторити пройдений матеріал або вивчити його заново, а потім перевірити свої знання.

Застосування мультимедійних технології дозволяє вивести сучасний урок на якісно новий рівень; підвищувати статус педагога; розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку; використовувати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку; ефективно організовувати контроль знань, вмінь та навичок учнів та студентів; полегшувати та вдосконалювати розробку творчих робіт, проектів, рефератів.

1. Навчання за допомогою сучасних технологій

1.1. Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання

Дистанційне навчання – це навчання, при якому надання учню істотної частини навчального матеріалу і більша частина взаємодії з викладачем здійснюються з використанням сучасних інформаційних технологій: супутникових зв’язків, комп’ютерних телекомунікацій, національного і кабельного телебачення, мультимедіа, навчальних систем.

Сучасні інформаційні технології швидко змінюються. Це стосується як можливостей технологій так і їх вартості. Звичайно, у дистанційному навчанні слід використовувати найкращі зразки технологій. Для їх вибору можна скористатися такими правилами. Добра технологія:

  • Завжди доступна;
  • Завжди включена (або може бути запущена однією командою, або стартує автоматично за потребою);
  • Завжди зв’язує;
  • Стандартизована;
  • Проста;
  • Не потребує частин (CD-ROM – частина, яка може бути відсутня, розміщення інформації в Інтернет позбавляє цього недоліку);
  • Персоніфікована;
  • Модульна;
  • Робить те, що ви бажаєте (мінімізує помилки).

Можна виділити шість характеристик засобів інформації, що використовуються у дистанційному навчанні:

  • Символьна система (презентаційні атрибути) – тип символів, що використовуються в засобах інформації для спілкування: текст, анімація, звук і т.ін.
  • Доступність. Сюди входять необхідні ресурси та вартість, вміння та навички, що необхідні для ефективного використання.
  • Контроль. Як впливає засіб на студента, шляхи роботи із засобами інформації.
  • Реактивність. Підтримка студентської активності засобами інформації (внутрішня активність).
  • Інтерактивність. Дії студента для отримання зворотного зв’язку від засобу інформації.
  • Адаптивність. Засіб інформації як забезпечення ситуацій індивідуальних потреб.

Крім того, сучасні технології можуть класифікуватись як:     

  • презентаційні;
  • доставки;
  • взаємодії.

Презентаційні технології включають:     

  • книги та друковані матеріали;
  • електронні тексти та публікації;
  • комп’ютерні навчальні програми;
  • мультимедіа;
  • телебачення;
  • радіо;
  • віртуальну реальність та моделювання;
  • електронні підтримуючі системи.

Технології доставки (синхронні та асинхронні) включають:     

  • радіотрансляція;
  • аудіокасети;
  • телетрансляція;
  • відеокасети;
  • CD-ROM;
  • DVD;
  • інтернет, інтранет.

Технології взаємодії включають:    

  • телеконференції;
  • електронну пошту;
  • групову мережу.

    ЗАВАНТАЖИТИ

    Для скачування файлів необхідно або Зареєструватись

    Interakt Navch Kurs Dlya Glob Osv Pr (2.2 MiB, Завантажень: 2)

Сторінка: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
завантаження...
WordPress: 23.43MB | MySQL:26 | 0,461sec